open bible

Woordopnames

Die tydlyn Audio:download

Die tydlyn

Apr 2018 - Nov 2018
Sermons in this series
11-11-2018
Series: Die tydlyn
Duration: 1 hr 8 mins 17 secs
Die Psalms, veral van Dawid dra die profetiese boodskap van Golgota. Ps 22, 23 en 24 volg mekaar op. 22 beskryf Jesus, Sy dood en opstanding - ons verlossing, 23 die seën waarmee ons nou geseën is (Efes 1:3) en 24 die oproep om verander te word in ons denke om die volle som van God se gedagtes te kan akkomodeer. Ps 23 kry eers beslag in my lewe as ek Ps 22, die offer aanvaar het!
04-11-2018
Series: Die tydlyn
Duration: 1 hr 6 mins 1 sec
Om daarop aanspraak te maak dat jy die waarheid ken, kan ver verwyderd wees daarvan om die waarheid te leef. Dit word weerspieël in die respek wat ek vir Sy teenwoordigheid in my het.
28-10-2018
Series: Die tydlyn
Duration: 1 hr 47 mins 49 secs
Alhoewel hy nie as profeet geroep is of gesalf is of die Woord van die Here na hom gekom het soos met ander profete nie, noem Petrus hom 'n profeet en is hy een van die profete wat die meeste aangehaal word deur Jesus self en in die Nuwe Testament. Sy woorde, as uitvloeisel van sy verhouding met God, word die getuienis van 'n profetiese lewe -' n veel hoër bediening as met die van die profete.
14-10-2018
Series: Die tydlyn
Duration: 1 hr 7 mins 32 secs
Dawid- keuse oorsaak en gevolg. Dawid se lewe word gekenmerk deur hoogte en laagtepunte. Eg. spreek vir hulleself, die laagtepunte en Dawid se vermoë om daaruit op te staan is inspirerend. So tree Dawid in sy boetepsalm (51) eintlik op namens die mensdom en word sy lewe 'n profetiese beeld van die Gemeente.
07-10-2018
Series: Die tydlyn
Duration: 1 hr 10 mins 47 secs
Dawid, die man na God se hart. So anders as Saul, is Dawid God se keuse en nie die mense se keuse nie - God sien die hart aan! Dawid se verhouding is met die Persoon van God, vir wie Hy is en nie noodwendig vir wat Hy moet doen nie! Vir God gaan dit oor verhouding. Sonde het Hyself mee weggedoen. Verhouding is en bly egter ons keuse.
Powered by: truthengaged